Jag fortsätter min inventering och hittar gamla foton.
Här har ni mig som liten + pensel(som jag tänker symboliserar mitt största intresse)
och en rosett vikt av papper som jag fått från mamma som in sin tur fått den av sin
mamma(en bit historia alltså).
Å så alla dom här fotoautomatsbilderna och jag vet att det finns fler,
skall bara gräva lite djupare.
när jag har hittat resten funderar jag på att göra
ett smaskigt collage av mina analoga selfies, precis som pappa.
MUMS liksom! tänker att han, min pappa, bidrog till min lika syn på
manligt och kvinnligt och steget från mascaran kanske ändå inte var så långt borta där
på 70-talet.
ps. ikväll är det jag som sitter bänkad framför tv:n och programmet fittstim -min kamp,
svt 1 kl 21:00. Ni ska väl se?!
manligt och kvinnligt och steget från mascaran kanske ändå inte var så långt borta där
på 70-talet.
ps. ikväll är det jag som sitter bänkad framför tv:n och programmet fittstim -min kamp,
svt 1 kl 21:00. Ni ska väl se?!








