torsdag, november 24

SVART & VITT och SALT & SÖTT





Mera från pressvisningen från Lagerhaus. Snacka om snyggt godis! Gott är det också. Mustascherna är svensktillverkade! och innehåller inget gelatin...bara en sån sak liksom. Vilken vegetarian kan motstå det?... jag bara undrar...om inte ens jag kan. Tänker att det är fint som "gåbortgodis" eller fint källargodis till mig på en fredag och jag köpte två påsar mustascher bara för att kunna äta upp den ena själv...ja ja, ego! ja vet, men lite godis kan man väl få ha för sig själv?!...men nu blir det gröt för hela slanten och jag vabbar idag igen. Vad gör ni?

2 kommentarer:

  1. jag vill oxå gilla lakrits så att jag kan få äta mustascher...är det salta eller mer söta? Och det är finfint att vabba ibland, visst...jag har jobbat, gått på sorgegrupp och sedan varit alldeles ensam och det är så skönt så jag vill inte gå o lägga mig :) Kram till dig, ses på WF

    SvaraRadera
  2. Ensam kan vara riktigt fint...och väldigt svårt att få till. Jag drömmer fortfarande om en helg hemma, här i mitt eget hus, men ensam, skönt ensam.
    Mustascherna är salta...står det på påsen iaf, men en viss sötma finns där ändå...väldigt goda!
    Gillar du inte lakrits? sorgegrupp säger du...låter nyttigt....hmmm, kanske skulle söka upp en. Kram och vi ses både här och där...på WF. hej

    SvaraRadera