söndag, januari 27

VECKAN


Tecknade för lite, inte alls som jag planerat och föris som höll stängt å allt.
Inte ett streck blev draget i ateljén (läs källar´n)


Det har varit mycket tjat och gnat om att få ha Mindcraft på datan.
Alltså det är inte dom som vill, men kollar på han som tjatar.


Han fick gå till tandläkaren och det gick bra, sen
hämtade killarna mig och vi åt sushi tillsammans.


 Jag gick på kalas hos Krickelin.
Det var fint, gott och mycket trevligt!


Hon fick en onepiece å såg än mer ut som en
bäbis i mina ögon(vill så förtvivlat gärna hålla fast i tiden här)


Köpte tulpaner på/med lök, och barnen
har redan börjat påskpynta.


Pärlade en dino.

Tänker jag skall sy ett nytt fodral till puffen....hmm, när liksom?

Ballongerna hänger kvar i fönstret efter kalaset,
men jag har inte bråttom att plocka ner dom för man blir 
glad av dom inbillar jag mig.

Å där sitter han,

och jag kollar på mad men och dricker kaffe i den där muggen.


Och idag var det tydligen dagen då Auschwitz befriades 1945.
Låt oss aldrig någonsin glömma vad människor kan göra mot varandra.

5 kommentarer:

  1. Jamen usch vad fort de växer. Alldeles för fort, brukar snabbt börja sjunga lite eller liksom lite galant förträngnings-övergå till annan syssla när de tankarna kommer krypande. Vad går upp mot bebislukten liksom??!

    Viktig ihågkomst. Vi kan göra så mycket mer än vi tror. Både gott och ont tänker jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jamen bäbisar är det mysigaste som finns!

      Radera
  2. Fina och roliga teckningar och bilder :)

    SvaraRadera