fredag, september 20

KURA


Den här veckan har sannerligen varit fullspäckad. 
Mer än redo för helg infann sig den där höstkänslan som medför mörkare och längre kvällar
med hög "kura"-faktor. 
Jag får lust att tända ljus överallt, samt ändra färgskalan från
regnbåge till fyra nyanser av brunt.
Ha en skön helg kompisar och om du har lust att lämna en kommentar
blir jag så klart jätteglad.
ps. på bilden ovan syns målningen jag köpte av Nikki och på de övriga två
fotona syns hennes keramik. En otroligt begåvad människa med många strängar
på sin lyra. Nu går hon en kurs i bilderböcker för barn, och jag väntar redan
på hennes första utgåva. Heja dig Nikki!

2 kommentarer:

  1. Jaha, så fick du mig att lipa en fredagskväll! Finafina du. Att få ha dig som vän. Det betyder så otroligt mycket. Tack. Från djupaste geggamojsbotten av mitt hjärta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte ska du lipa kompis, geggamojsbotten i mig blir glad av dig!

      Radera