måndag, mars 11

HUVUDET UNDER ARMEN


Bilderna har i stort sett inget med inlägget att göra, dom är bara fina,
fåglarna som jag lyckats fynda för en 5:a styck.
Jo men visst, ibland skall man ha tur.
Värre är det med minnet och ordningssinnet. Jag strävar faktiskt efter
merstrukturochordningochredapengarnapåfredag-folosofin,

 jo jo det är sant!
Här om veckan skulle jag bara fixa lite med bloggen, styra upp och ordna till,
städa liksom (och ni vet ju hur bra jag är på det)
men det enda det resulterade i var att jag slarvade bort min länklista, Gahhhhha!

Vad gör man?

En ny så klart (efter bästa komihågförmåga), men jag tar gärna emot tips...
känner du till några bra bloggar om konst, inredning, vardag eller mode ?
Under tiden går jag med huvudet under armen :-/
hörs då eller?!

6 kommentarer:

  1. Fina pippisar :)
    Om du vill kan du kika in hos mig...

    SvaraRadera
  2. Ojoj. Jamen jomen. Vet ju precis. De stora ambitionerna och lustan efter ordning och struktur. Lite linjärt och schemaartat i huvudet liksom. Man börjar på morgonen med sikte på att reda ut det hela, liksom en gång för alla, sen sitter man där på kvällen med tre nystartade projekt som startat ännu mer oreda, listan med viktiga saker kan man inte ens hitta och glömt att äta. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ha ha, ja precis så, tre nystartade projekt och listan som gud glömde.

      Radera
  3. Så kan det gå ibland :)
    Känner till de där stora ambitionerna :)

    Mig hittar du här, ifall du tappat bort mig :) www.ladythirty.blogg.se
    Återkommer med tips på andra bloggar.

    Ha det bra idag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja fy va klantigt.har ju dig på insta också, tur. å så ser jag fram emot fler tips ;)

      Radera