söndag, november 13

SPEGEL SPEGEL PÅ BYRÅN DÄR...



...SÄG vilken smartaste lösningen är.
Jag är uppe tidigt IGEN. Huvudet är fullt av funderingar och snor och jag kan helt enkelt inte sova. Å så var det ju det där med kylskåpet. Tänk att man kan lägga så många timmar på att fundera på det, en bagatell i universum i jämförelse med annat. Fast det är min verklighet här och nu...och kanske att jag kommit på en lösning ändå...visar bilder när jag närmar mig nöjd. En sak stör jag mig på dock och det är att kyl och frys inte har samma ton av vitt...en är mer blå och den andra mer gul...skall det vara så kan man undra?! inte enligt min bok iaf. vitt är vitt så det så och där med BASTA! som sagt återkommer med uppföljning kring detta viktiga och stora issue.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar