tisdag, oktober 25

Snigelpost är underskattat!





































Hallå hej där! Idag fick jag detta fina kort med snigelposten...som är klart underskattad vill jag mena, för jag blev så himla glad...som en liten överraskning med fin framsida och fint budskap på baksidan. Tack Åsa! Det här skall nog bli en del i mitt nyårslöfte...att skicka mer snigelpost, bara sådär liksom. Okej okej, som om man inte har tillräckligt liksom, men eftersom mottagaren förhoppningsvis blir lika glad som jag så kan det vara värt att försöka anstränga sig på den punkten.

2 kommentarer:

  1. Men oj vilken fin snigelpost! Det är bra grejer absolut, någon gång bort emellan kan man kanske få iväg en snigel eller två? Även om livet är lite snurrigt. Mamma och jag snigelpostar lite till varandra. det är fint!

    SvaraRadera
  2. passar ju bra att jag drar till stockholm da ju!! sa kan vi skicka snigelpost varje vecka! fniss fniss, puss!

    SvaraRadera