måndag, september 26

ROSTRÖD


3 kommentarer:

  1. du med dina underbara kombinationer av fotografier. Fan vad du kan. jag skulle aldrig få en pallkrage med gammal papp att bli vacker. det händer inte, inte hos mig men här...här snackar vi skönhet. Kul för dig och kul för pallkragen och framför allt väldigt kul för oss som får ta del av det. Jag vill gärna utmana med tshirt men just nu är jag så snorig så jag måste ha haklapp ungefär och då syns ju inte tshirten, så kanske nästa vecka om det går an? Och jag wordfeudar gärna med dig, tipevatop heter jag och fråga inte varför ;) varm kram!

    SvaraRadera
  2. Oh,go´kväll fina fröken, vilken fin komplimang, tack! du gör mig så glad här och klart att vi tar tag i nya utmaningar när du krupit upp ur sängen och snutit dig...och nu wordfeud...tipevatop??? fniss :)

    SvaraRadera
  3. vackert så in i norden. du är en konstnär mycket riktigt, önakr jag orkade fota mer, men nu måste jag försöka få sova, den där lille sover illa om natten, jag sover illa om både natten och dagen...suck!

    kramar Lycke

    SvaraRadera