fredag, april 1

Jag är bra!




Hur glad får man bli? Jag blev i alla fall så tokigt glad så tårarna ville fram, och då e man gla kan jag lova. Titta på dom här finfina  DU ÄR BRA-korten som damp ner i lådan idag. Dom har Fröknarna gjort, och i en utlottning hos dom vann JAG! Dessutom var det gröna kortet ifyllt med allra bästa sortens fina komplimanger och mysiga meningar om mig. Gissa om konceptet funkar. Jag är såld iaf och kan starkt rekommendera er alla att skicka ett sånt här kort till någon ni tycker om.  Finns att köpa på Designtorget i en stad nära dig...kanske, här finns butikerna. Vem vill inte ha ett sånt jag bara undrar. Som en extra bonus i kuvertet låg en rosa ballong. Jag blåser aldrig upp ballonger nu mer efter som jag blir lätt svimfärdig, men idag gjorde jag ett undantag :) Tack! fina Magdaloony och Spaningspersonen. Ni gjorde min kväll, bara så att ni vet, NI ÄR BRA! eller NI ÄR BÄST!

5 kommentarer:

  1. Vilken fantastiskt fin present! ...och det är helt klart inte världs enkelt att blåsa upp en ballong... :D
    Siri gjorde en helt underbar gubbe, som hon kallade Lillebror med en rund ballong som hon ritade ett ansikte på och två avlånga som ben.

    SvaraRadera
  2. ha ha, nä det är det inte. Vad fint det låter med ballong och ben :)

    SvaraRadera
  3. Vad glad jag blir! Att du blev glad alltså. :)

    Fröknarna vill att folk ska bli glada!

    Och ja, jag håller med, det är väldans svårt att blåsa upp en ballong. Jag har börjat undra om jag har sjukt dålig lungkapacitet, så det är skönt att höra att det inte bara är jag...

    Fredagskramen!


    PS. Blev även glad för att Posten skrällde och delade ut ett brev från en dag till en annan. ;) Grattis Posten!

    SvaraRadera
  4. ha ha! japp, grattis posten! och grattis tillmig som har så fina blogkompisar :)

    SvaraRadera
  5. Åh, vad fint att du blev glad!

    Underbar ballong! Kramkram

    SvaraRadera