lördag, april 2

Mamma GRUNDLURAD av 9-åring!

Fideli 9 år, en beräknande tjej med huvudet på skaft.


Klockan var väl ett par minuter i noll när jag blev lurad i går. Det var så tidigt att jag knappt hade öppnat ögonen, men dom spärrades upp rejält kan jag lova när Fideli sa - mamma! nu missade vi ju utvecklingssamtalet som var igår. Jag typ tappa vuxenstilen å sa, JÄVLAR! rätt så högt sa jag det också, sen vände  jag mig hastigt om för att fråga Fredrik om han hade koll på detta när hon, Fideli med världens bredaste  triumferande leende sa -April april! Blev ni lurade?

5 kommentarer:

  1. Vilken luring :)
    Min Otto hävdade att det stod en häst på altan. Kram kram

    SvaraRadera
  2. Haha, åh vilket bra aprilskämt! och såklart är du hjärtligt välkommen till frukostklubben :)

    SvaraRadera