fredag, mars 11

Lista: att göra


det där med listor, känner ni igen det? ett tag blev jag nästa listberoende och beslöt mig för att sluta tvärt. Jag blev så stressad av alla måsten (som jag upplevde att det blev) att jag istället började tänka, det som är riktigt viktigt kommer jag att komma ihåg ändå. Min mamma sa alltid -det viktigaste först, en sak i taget och långsammast kommer längst. försöker tänka på det när det hopar sig.
Dessa listor skrevs dock under ett restaurangbesök när det plötsligt spårade ur. Fast ny mascara och mineralpuder, CHECK! klicka på bilderna för att lusläsa:)

3 kommentarer:

  1. "Var mer dansk." Ha ha ha! Dagens bästa. :)

    SvaraRadera
  2. japp, det är en viktig punkt på listan:)
    iof har jag fått höra om mina skolarbeten... -det är lite danskt = lite vilt tänker jag. nu tar jag det som en komplimang men då fattade jag inte vad dom menade.

    SvaraRadera
  3. Angående att allt ska gå så fort i dagens samhälle....sniglar kommer också fram! :-)

    SvaraRadera