måndag, januari 28

JAG STÄDAR BARA NÄR...


Började dagen med att bädda rent i sovrummet, dammsuga och plocka upp. Till helgen skall jag nämligen få besök, joråsåatte...och du som känner mig vet att det är endast då jag städar...nästan iaf. Älskar hur krispigt kallt det känns med vita väggar här. Jag sover liksom bättre inbillar jag mig. Helst med fönstret öppet, så det kan ju ha med det att göra också...varpå jag blev sugen att måla det svart.
Jenny @jennybrandtgronberg (instagram) har nog världens coolaste sovrum och det är svart! måste kännas som att sova ute rymden? Kanske får prova det ändå.

I övrigt är nog sovrummet det enda rummet som är helt vitt här i huset numer. Kan faktiskt längta lite efter vitt precis överallt, känslan av att rensa upp, börja om från början lite. Från att trenden sett ljus och fräsch ut har den ju på de senare åren varit mörk och murrig. Förändring förnöjer tänker jag och man behöver verkligen inte flytta för att det skall kännas som "nya" rum, det kan räcka med en ny färg.


Riktigt så här kalt är det inte i verkligheten. Överkastet gör ändå sitt jobb och värmer både i bild och verklighet...inspirationen till det är direkt snott från Trazan och Banarne. Såg ni det programmet?
Älskade det :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar