måndag, januari 7

FÖR MYCKET INSPIRATION




har du några nyårslöften?
att inte spontanflyga kanske?
det löftet behöver inte jag ha
oj oj oj så präktigt då, tänker du
är du flygrädd? kanske du undrar
nä, men jag har varit JÄTTERÄDD! det gick dock över efter tretusen resor med mina tidigare anställningar, så jorå där kan du stoppa präktighetstankarna i bakfickan.
jag har redan förpestat luften med min beskärda del
nä, det finns andra anledningar

1. PGA har inget längt  (jag hakar bara på andra som frågar om jag vill hänga med)
2. PGA trivs bra på min lilla plats och stannar mer än gärna hemma
3. PGA det där med pengar (hehehe, har inte blivit upptäckt av någon rik konstinvesterare än)





men om du inte reser var får du då din inspiration från?
GOSSE!!! jag vågar knappt gå utanför dörren
det kan börja med ett tuggat tuggummi på marken så går hjärnan på högvarv



igår greps jag av inre panik
PGA för mycket inspiration
insåg att jag aldrig kommer hinna jobba igenom alla projekt som trängs innanför pannbenet under min livstid...om det inte är jag som är den där människan som kommer att bli 120år
(fast inte ens då tänker jag)


jag blev så matt
var tvungen att lägga mig ner och bara försöka andas
sen blev jag tvungen att öppna dörren ändå
PGA hunden måste göra sitt, tur att vi har honom i huset
förr var jag så rädd för idétorka, men det kommer aldrig kunna inträffa
har långa listor med ämnen som jag vill ta mig igenom
det är bara lusten som kan tryta och orken förstås
nu kall hunden på mig igen, måste alltså öppna dörren och gå ut
funderar på om jag kan blunda
eller om jag skall ta det som en övning, att inte ta en enda bild med kameran,
bara registrera och gå vidare
andas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar