tisdag, december 18

NÅGON SOM HETER TOMTEN



Japp, där fick man så man teg.
Åkte på förkylning nr 2 på mindre än 10 veckor.
Så, vad gör man? blir så vansinnigt uttråkad.

näää, jag bajade inte, husen har vi gjort tidigare. Förra helgen faktiskt.
Förstår om du blir impad, det är i alla fall jag.
Både över barnens bak och dekoration men
också impad över att vi har skapat vår egen jultradition.
Det trodde jag faktiskt aldrig skulle hända.
Ogillar skarpt att rätta mig i något "så gör vi alltid"- led.
I detta fallet är jag dock för.



Här har du kyrkan och pepparkaksförsamligen.


Visar denna bilden igen, för det är den värld!
Subbe-fyr som blev Rapunzels torn.


tillbaka till frågan, vad gör man när man är sjuk och redigt rastlös?
jo,
STÄDA!!!
Jaha, skall ni få besök eller, tänker du?
Jo men det verkar så.
 Nån som heter Tomten skall tydligen komma hit snart har jag hört.





Plockade fram bitch-bossen i mig och fick saker gjort helt enkelt.
Inte så illa pinkat en dag som denna.
Tror faktiskt att jag hade feber ett tag där, men vad för slags feber
är svårt att säga. Inte resfeber i alla fall, så mycket är säkert.


Finns tydligen hundar lite över allt i detta hem.


men ständigt vid min sida, Zeke the KING.
Fridens liljor mina vänner.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar