onsdag, juni 6

PÅ TRÄDGÅRDSUTFLYKT till LILLA SKAPARGÅRDEN

som att han sa - jag tål att tittas på, ta du ett par tusen bilder

Jag var inte direkt uppe med tuppen idag inte.
Nä, jag blev väckt av en telefonsignal.
Det var min "blomstermoster" 
som ringde och ville tipsa om en trädgårdstitt.
 

denne gossen var också stilig tycker jag
När jag väl vaknat till slog jag genast en signal till min vän Ea (följ tegelvillanstradgard på insta),
och frågade om hon hade lust att hänga på...nationaldagen å allt.

Det ville hon...jippi!




Väl framme vid Lilla Skapargården (ligger i Valinge by 64) 
fick vi syn på det mest härliga bladverk tillhörande ett tulpanträd.
Tror vi båda har satt upp det på listan för  En/ett sånt måste jag ha i min trädgård.


Det fanns så mycket vackert att jag knappt kunde andas...
eftersom jag var tvungen att hålla andan varje gång jag skulle ta en bild.
Phuuu. Till slut nästan fes jag. Ja, luften måste ju få komma ut nån stans.
 


En damm hade de såklart och en sjö med faktiskt.
Ni får åka dit och kolla själva, bilderna är liksom inte riktigt rättvisa
och en sådan trädgård måste upplevas! 
Åk, bare åk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar