måndag, december 12

FREDAGSLUCKAN nr 9


Hej! 

Alla som heter ANNA och grattis på namnsdagen 9/12.
Själv heter jag Ann i mellannamn (efter mammas docka har jag fått veta) så dagen firade jag med att 
unna mig en klänning som jag gått och sneglat på ett tag. 
Kolla så himlars vuxen jag ser ut i den! ... och det kan ju vara bra ibland tror jag iaf, 
hehehe, ja asså, för jag har svårt att känna mig som en emellanåthelatidenjämtochständigt.

 Köpte den och gick hem och provade. HATAR nämligen provrum i all bemärkelse.
Sa jag HATAR!!! usch brukar inte använda det uttrycket men i detta fallet är det befogat.


Förberedde mig för Julmarknaden i Helsingborg resten av den kvällen.
Alltid i sista minuten. Bra där, varför vara ute i god tid. Så onödigt. Mmmm.
Nä,kniven mot strupen skall det ju vara, då verkar det hända grejer.


Hängde upp bilden som mamma gjort (1979) på tv-rumsväggen, den i guldramen.
Den satt som ett smycke där. Perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar