torsdag, juni 16

OVIKTIGT VETANDE



Hej! Jag heter Jennie och jag älskar blommor. Mitt efternamn är så passande, Blomkvist.


Jag älskar också min blommiga Adidasjacka som jag använder för jämnan.
...och så tycker jag om att använda gamla konservburkar som krukor.


Jag gillar verkligen naturen, där finns allt...former, färger, dofter osv.bästa inspirationen.
Naturen är inte alltid "naturlig" och jag gillar även det.
Ibland är det som om jag dras till det där naturligt onaturliga, eller som om det hittar mig.
Jag gillar ju också att fantisera...det är nog min bästa egenskap tror jag...om jag hade varit Alice i underlandet så hade jag suttit på en sådan här blomma tror jag.
Dom är som klippt och skurna för en Tim Burtonfilm ju!


men kolla bara hur fint spröda de där krusiga överblommade kronbladen ser ut,
påminner om min tidigare hårfärg (och även min "fina" vårdkvalitet) 

sammanfattningsvis om det här inlägget...rätt oviktigt vetande.