måndag, juni 13

NÅGRA KOLLAR PÅ FOTBOLL


I helgen som gick åt vi av den godaste av choklad, Seed and Bean.
Både jag och Flisan gav den 5 rutor av 5 möjliga. 
Vi smaskade i oss några rutor medan vi plöjde ett gäng episoder av Jane the virgin.


Sedan arbetade jag med mönstret som eventuellt kommer att hamna på några brickor.
Det justerades lite för att kännas mer somrigt och "kafeigt"
 

Du som köpt vår bok känner säker igen det, fast här har det blivit lite mer färgstarkt.

 

Viggo kollar vine...
 

...jag kollar på mitt skrivbord. förfäras av ordningen...
som saknas. Tricket är att inte fastna vid det som inte är gjort utan istället vila ögonen på
en yta man är riktigt nöjd med.
 

så jag kikar på det här utsnittet...  medan en annan kollar på fotboll.

Bäst att dra till affären och handla.