torsdag, mars 3

JO, JAG ÄR VAKEN


Jag var ute tidigt med hunden idag (läs kl 06:00, ok tidigt för mig)
Jo, jag var vaken, men drömmeriet satt kvar och jag mötte...


Bart. Han gjorde mig glad.


Å där låg ett moln och sov, det såg så skönt ut.


men sen blev det lite småkusligt. Jag har träffat på dem förr...
men idag var det något nytt...lite elakt som en gammal blodtörstig..


gam och en något snorkig liten elefant..kanske? 
Vad ser du? 
 

Jag var tvungen att fortsätta bygga kroppar på dem.
 

Å där låg han...


en liten lövman.
JO, jag är vaken...det är bara så mitt huvud jobbar.
Jag är aldrig ensam med min fantasi. Tänker att jag är en lyckans ost som ser det stora i det lilla.
Du kanske känner igen dig?
För jag är säkert inte speciellt ensam om detta, jag måste bara få dela med mig av allt
fint jag ser i min alldeles vanliga vardag, ute med hund eller på väg till skolan för att lämna
eller hämta barn.JOrå jag är vaken och snart på väg ut igen för att träffa "nytt" folk, djur och figurer.