lördag, mars 19


Den här stackars ananasen sjunger verkligen på sista versen och verkar lika gammal som trenden sjävt, såååå 2014 liksom. 
 

Fast vi struntar i trenden och älskar ananas i det här huset. Jycken med verkar det som, fast
han gillar ju allt som går att snaska på...grrrrrrr.
 

Är det någon trend vi håller fast vid så är det denna, påskkärringstrenden.
Den går aldrig ur tiden. Jag blir lika glad som kärringen självt när våra blickar möts.
 

Jag gjorden den i F:an säger hon. SEn vänder hon sig om och säger att nu vill jag
vara  fotograf. Håll i den här domderar hon vidare..nää inte så, som om du värpt ut den.
 

mmm, lite tveksamt värpt, men vi blev nöjda med bilden och bestämde att jag skulle lägga upp den.
(jag bjuder på det, GLá PåSK! )
 

Han vill inte gärna vara med på bild, men så här är det ok.
 

Där hänger det andra suspekta ananasägget. Av bilden att döma ser det stökigare ut här än någonsin.
Jag prioriterar så lätt andra saker, som att föreviga spektaklet.

HA en fin lördag kompisar! nu skall jag så Doroteablommor, spännande.