måndag, november 2

HÖSTLOVET


Vi drog till Bruket för att Luncha. Jag hade lovat dem att vi skulle bowla också, men när vi kom dit var det redan dags för mat så jag lovade bort banan till en annan. Sånt har man igen tänker jag, fast några sura miner syntes allt även om de passerade fort. Vi åker hit igen, jag lovar!

På Höstlovet dukades det fram en buffé för kidsen, men alla barn föredrar inte det,.Jill ville t ex ha lax, och jag tror att vi alla satt och dreglade över hennes tallrik även om min kummel smalt i mun.


Jag tror vi slickade tallrikarna rena. Det enda vi lämnade efter oss var ett halvt glas Cola.


Vi kanske skulle ta och fira far här också, tänkte jag för mig själv innan vi reste oss upp för att gå.


På väg ut passerade vi spelbutiken. 
Förutom spel finns det massor av fina figurer att samla på, och en och annan Grump cat också ;)


Jag lovade barnen en stund på Leklandet eftersom Bowlingen uteblev, så vi åkte dit dagen efter igen. Jag försökte hänga med i svängarna för att kunna föreviga det hela, men jag blev helt slut. Gisses, om man ändå hade haft den energin, va!....fast dom blev också trötta, så det så:)


sammanfattningsvis, höstlovet = bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar