torsdag, maj 28

FLUFFIGT och KANINÖRON


Det här är min kompis Fluffigt aka Linda or Happypaintingsstudio på instagram.
 

 Hon fluffade till min tillvaro i helgen som gick.
Jag fick massor av skön energi av det besöket. 


Vi drack mängder av "surfkaffe" , (vanligt kaffa med  fet cocosmjölk i, Mmmm gott! pröva om du inte gjort det redan, och så tecknade vi som om det inte fanns någon morgondag.


Den här lille kraken räddade jag från trottoaren. I ett gytter av kaninöron (magnoliblad) låg hen å huttrade av rädslan att någon skulle trampa på ´n. -Inte då, sa jag, och plockade med mig öronen hem.
som om jag inte har nog med allt möjligt oviktigt skit tänker du(tänker jag).

JO men så atte....jag gör typ en hel del andra saker än det jag "borde".
Som nu, då jag är på väg ner i källaren för att packa ihop och rensa ur så att det kan
bli ett bra ställe att jobba på....bloggar lite istället, det var ju ett bar tag sen liksom och
jag har ju egentligen hur mycket som helst som jag vill säga, men jag måste bara värma upp först.

Tar på mig skorna och tar en promenad i regnet.
Hörs!

 

2 kommentarer: