torsdag, september 5

MINA SMÅ ÄNGLAR


med den bloggrubriken borde kanske innehållet handlat om mina barn, 
men nej, inte idag. det handlar om mina små Sonny´s.
En liten samlarfigur som finns i hur många söta små varianter som helst,
i olika "familjer", smart där sonny, man vill ju gärna ha alla (läs jag)
Den lille gosse-ängeln skall tydligen ge ägaren kraft och tur
och för bästa lycka skall sonnyn i fråga välja dig och inte tvärt om,
alltså man köper figuren i en så kallad "blindbox".
På det sättet har jag köpt eller fått nästan alla mina 
och tydligen ville musen ge mig dubbel lycka,
hehehe, tolka det som du vill....kanske behöver jag tuffa till mig eller bli lite snällare,
eller kanske tvätta öronen, jag vet inte vad tror du?
Du kan köpa din/dina Sonny´s lite överallt, men jag vet att Mokkasin säljer.
Ha en fin dag vänner, själv hoppas jag på att Sonny peacock ger mig lite extra tur idag.

ps. ibland får mina barn ta ner dom från hyllan å kika lite på dom, men bara ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar