tisdag, maj 28

BLOMSTERPORR!


 Jag måste börja med en varning. 
Har du kraftig allergi eller är överkänslig mot blommor 
i största allmänhet, titta INTE vidare.


På en resa till Amsterdam inhandlade jag, som sig bör
på ett besök i den staden, 30 tulpanlökar.
Har ju hört en del historier om gamla lökar som aldrig 
kommer upp, men tulpanhandlaren lovade dyrt och heligt
att dessa var av allra bästa kvalitet. Jag måste nog säga, den gubben visste
vad han pratade om!


Jag är helt betuttad i dom, och som inläggsrubriken antyder, 
är detta högklassig blomsterporr :) 
Måste dock upplevas live, men jag vill ändå dela med mig av denna 
blomsterprakt så här på kvällskvisten ( obs! göteborgshumor).


Asså kolla bara!!!


Undrar vad folk i grannskapet tror om mig?
Jag körde ner objektivet i blomman för att komma riktigt nära...
tänk er den posen liksom, när dom ser mer av min ända än mitt face
...som är djupt nedsjunket i rabatten.
Ha ha ha, ja jäklar, jag tittar ju hellre på tulpanerna.

4 kommentarer:

  1. Haha! Om man har kraftig allergi mot blomsterbilder ska man nog hålla sig borta från både bloggar instagram och fb just nu. Överallt! Och det är ju så härligt. Vår och sommar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. eller hur! man bara njuter njuter och njuter. är helt stum över naturens perfektion.

      Radera
  2. Alldeles underbart!

    SvaraRadera