torsdag, januari 17

NÄR MAN SPRICKER

I paketet låg dessa två instagram-album som fröknarna(eller var det bara du Magda?) gjort för Ikea. Dessutom fanns det fint godis i paketet och ett jättefint kort. 
Plötsligt händer det, man får en avi från posten och först
funderar man på vad det är man köpt beställt.
Hjärnan går på högvarv och man spricker lite, av nyfikenheten.

Å så gick jag till affären och lämnade in avin
och hämtade ut ETT PAKET!

När jag läste avsändaren sprack jag igen.
Å så kom jag hem och öppnade å då spred sig
det där leendet och den varma lycklighetskänslan.

Tack! kära Magdaloony. Jag blev så glad.

2 kommentarer:

  1. Åh! Så fint! Mer paket åt folket!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa! man blir så tokigt glad, å det räcker med en hälsning på kort även ;)

      Radera