onsdag, mars 28

UTTRÅKAD




Raslösa barn = uttråkad förälder. Toystory går i bakrunden på första plan...Viggo tittar på något annat där uppe och jag dricker kaffe och fantiserar om när jag skall orka sy kuddfodral av mina tischor. Älskar T-shirts men det är inte lika självklart längre vilka jag känner mig bekväm i, tur att man kan göra andra grejer av dom. Å julljusslingan hänger kvar och jag tror att den får göra det tills bjällerklang hörs nästa gång. Om jag känner efter lite så känns det som om febern är på väg till mig, så jag slutar fundera dricker mer kaffe och tar en panodil.

6 kommentarer:

  1. vadå du uttråkad? Ta en Panodil, jobba!

    SvaraRadera
    Svar
    1. check! kommer imon, tack för uppmuntran :)

      Radera
  2. Här är jag!

    Jag vet, jag är urdålig bloggerska... men har väl mått sådär och har därför valt att fokusera på de två viktigaste ting - mina finaste två (tre med maken...) och nya jobbet som är både kul och viktigt just nu.

    Dessutom fick jag sån ångest över att dina, Krickelins och alla andras bloggbilder är så fina... Älskar egentligen att fotografera, men tiden räcker inte till. Fick prestationsångest och tappade bloggsugen...

    Ska bättra mig! Lovar. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. HALLÅ hallå! inga krav...blogga inte om du inte känner för det, för guds skull...det är tusenmillijonergånger viktigare att du mår fint. Tänker bara lite på dig trots att vi inte känner varann mer än så här:) vill ju att du skall ha det fint. Jag är i tankarna på en ny tattoo...ville dela det med dig. Kram och btw tack för fin komplimang!

      Radera
  3. oh tish-kuddar! himla bra idé!hoppas att du mår bättre nu, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. visst är det en bra idé! återvinning liksom (ger mig en bättre känsla en att slänga)

      Radera