torsdag, juni 23

Family Living





Lycka är när tidningen trillar ner i brevlådan och ligger där som en överraskning när man kommer hem. Lycka är att öppna den och förlora sig i drömmar för en stund. Idag drömde jag att jag fick komma på besök hos Lovisa. Sitta på hennes veranda tillsammans med hennes kompis Annika och snacka om lite allt möjligt med ett glas rosé eller cava i handen. Lycka är också ett glas rosé i handen i sällskap av snusmumriken på vår egen veranda, det får det bli i kväll.

6 kommentarer:

  1. Detta är numera en lycka som även jag delar, eftersom jag ÄNTLIGEN fick tummarna loss och fixade prenumeration. ;)

    (Rosé på balkongen blir det tyvärr nog inte väder för här ikväll... Däremot So you think you can dance i soffan!)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag skulle också vilja hälsa på hos Lovisa. Vilket underbart hem, precis min smak på färger och detaljer.. :)

    SvaraRadera
  3. ja visst e det fint.jag har också drömt om villavillerkulla i hela mitt liv. ljusrosa och mint grönt! gahh. fiiiint.

    SvaraRadera
  4. ah va roligt!! men ni får vällan komma över då. jag bangar aldrig på mousserande vin. = ) tänkvärt är att reportaget gjordes för ett år sedan och vi har dampat loss ännu mer nu. det tar aldrig slut. och roligt är det. nu kreativiserar vi loss i sommarstugan också.
    /Lovisa

    SvaraRadera
  5. åhhh! härligt. sommarstuga! vart?

    SvaraRadera