lördag, april 16

Slut på kontot! klapp klapp klapp,


Jag har lite svårt att stava, särskilt till ordet spara. Ett annat svårt och klurigt ord är äkonomi, ja men jag sa ju det, det är svårt att stava till det, men nu har jag skaffat hjälp och hoppas att det skall bli lättare med stämplar. Kanske kan skriva något i pannan som tex pank! och får jag plats så kanske luspank är ännu bättre,  ja eller sämre, det beror ju på hur man ser det. Jag köper mig lite lycka för tillfället och tatuerar mig så att jag får känna att jag lever. För känslan av att vara förlamad skrämmer mig. Det fina tyget i bakgrunden är en secondhand-klänning som jag hoppas att jag skall känna mig fin i till sommaren:) men hey hey allihopa, detta är inget depp-inlägg, jag är glad, det är jag.

10 kommentarer:

  1. Klänningen ser väldigt fin ut. Tycker jag. Pengar är väl ingen prydnad heller, de är väl till för att göras av med?!

    SvaraRadera
  2. TACK! det var fint sagt Doredoris, och jag kan bara hålla med :)

    SvaraRadera
  3. Den klänningen vill vi gärna se dig fin i till sommaren! Och sommaren, den är ju alldeles snart här!

    SvaraRadera
  4. Jag har också svårt för att stava!! kanske vi skulle gå på en ekonomi kurs ihop ha ha,Nej Nej Nej!Att köpa något fint är sann lycka.Kram grannen på trastvägen

    SvaraRadera
  5. heja heja klapp klapp, hunden, katten, glassen. KÖP!

    SvaraRadera
  6. Haha! Det är ju betydligt roligare att köpa än att spara. Så jag tycker du gör rätt. :-)

    SvaraRadera
  7. Ha ha ha, känner som du! Kram

    SvaraRadera
  8. Hihihi, det där inlägget hade kunnat vara skrivet av mig:) Och sen är det fint att vara här igen. att läsa om allt, se alla underbara bilder du har. Inspireras. Och tatueringen är spitze. Och sen blir jag ledsen när jag läser om mamman och lillebrorsan men jag tror som de flesta verkar tro. Vi måste mötas igen. Det bara måste vi. och sen stoppar jag bort den tanken tills vidare. Och så älskar jag dina fåglar. Så himla fina. Kram!!!

    SvaraRadera
  9. Hej stranger :) Jag har varit helt borta från datorvärlden en stund. Så mkt fint som hänt här! Var hittar man såna där stämplar? (Fast jag hade nog stämplat sönder allt här hemma om jag hade såna.)

    SvaraRadera
  10. Ha ha ha, finns att köpa på Granit :)

    SvaraRadera