onsdag, mars 23

Andra conversedagen



nästan samma outfit som igår fast annan kjol. ombyte förnöjer heter det ju och man vill ju inte gärna tråka ut kollegorna med samma kläder två dagar på raken, äsch skämt åsido,  ville bara visa favokjolen, älskar dess mönster. Fast, undrar hur det skall gå nu...tvättmaskinen har gått sönder. Den sa ifrån igår,  -jag tänker minsann inte pumpa ut något vatten inte, nähädå, inte så länge ni inte rensar pumpen min, jag behöver semester okej. F_sen va man får slita hårt på det här bygget. Jag röstar för att samtliga i familjen använder samma kläder minst 3 dagar i veckan. Tänk på miljön för sjutton gubbar! tur att ni inte använder sköljmedel i det här huset iaf!
 mmmm, han har ju rätt Tvättis, kanske inte skall tvätta så mycket och ofta då. GÖTT!

7 kommentarer:

  1. ÅH! kjolen är helt fantastisk!

    SvaraRadera
  2. Ja jättejättesnygg kjol! Jag hade också andra Converse-dagen idag, och det var sweet. :)

    SvaraRadera
  3. Superfin kjol!
    Och visst, tvättar gör folk alldeles för ofta och i onödan. Tänk på miljön och undvik onödigt arbete!

    SvaraRadera
  4. YES! med betoning på onödigt arbete :)

    SvaraRadera
  5. Åh nej vad trist med tvättmaskinen! Vi har precis köpt en ny som vi inte har fått installerat ännu. Den gamla funkar även om den har några år på nacken. Ni kan ju få den (så får vi tummen ur att installera den nya...) Fast man kanske inte vill ha ett gammalt åbäke?

    Jaja, du vet vart jag finns om det är så.

    SvaraRadera
  6. tack snälla doris! men nu funkar den igen ;)

    SvaraRadera