måndag, februari 22

Packad och GLAD leverpastej


Jag tillhör den kategorien av mänskligheten som är en riktig "sucker" för reklam och förpackningar, men bara om dom e riktigt fina eller roliga. Å den här leverpastejs-förpackningen är både fin och rolig!
Jag säger bara Ingela P Arrhenius! Hon e så himla duktig tycker jag. Ni kanske känner igen hennes arbete från fina plagg på Kappahl. Jag tillhör inte dom som brukar handla där men när jag fick se hennes grejer bara smalt jag.


Fin body från Kappahl. Tror att den är helt slut, men det kommer nya grejer.

Den här leverpastejs-förpackningen är både fin och rolig!


Mera fint från Ingela. Gör ett besök hos henne vet ja.



Den här sista färgställningen är bara såååååååå fin. Vill ha!

2 kommentarer:

  1. Så fin leverpastej! Vilka roliga grejer du hittar. :)
    Började läsa igenom din blogg i fredags, och har fortsatt lite idag. Väldigt mysig läsning!

    SvaraRadera
  2. Tack!va gla ja blir:) en da som denna med tre sjuka hemma, och jag som e helt slut, men blogga orkar man ju alltid (nästan iaf)tack igen.

    SvaraRadera