måndag, februari 22

Bäst före 2016

Me, myself and I. Året var 1977. Vem hade kunnat ana att jag skulle bli mor till tre små troll och till på köpet få en medalj. Den finaste utmärkelsen jag någonsin fått, som världens bästa mamma. Jag kommer att vårda den ömt. Dessutom sa Fideli igår kväll att jag minsann fick lova henne att påminna henne om att hon älskade mig mest i hela världen om som hon sa - jag kanske glömmer det när jag är en trotsig och tyken tonåring. Undra vad hon tänker om mig som mamma när hon själv vuxit upp och kanske fått egna barn? Då kanske medaljen ryker. Bäst- före datumet borde kanske vara 2016.

5 kommentarer:

  1. Fina Jennie,kommer ihår när du såg ut som på fotot!Samma fina flicka sitter på en krokodil i mitt kök,jag tittar o ler:)Lustigt,just när jag läste din kommentar hos Krickelin tittade jag på tavlan,kram vi ses:))Lotta

    SvaraRadera
  2. Åhhhh! Hej Lotta! va kul att du kikar förbi och vad roligt att höra om bilden. Håller på att försöka bli lite modigare. Bloggen är ett steg ett annat är att ha en separat utställning till hösten/vintern. Då är du välkommen såklart! Men i kväll tänkte jag bli lite starkare...ses vi på friskvågen snart då kanske? btw, hur mår Betty?, på ryggen alltså. Hon e så söt:)

    SvaraRadera
  3. Å du jag kommer som blixten när det är dax:)Betty på benet o Lilla My på ryggen,de mår bra men lite färglösa!Vi blir ju de när vi varit med ngr år:)Jag tränar,inte så intensivt,på She Shape nu ett tag så får vi se sen!Många har kommenterat din tavla,ja alla som varit här tror jag,härligt:)Kram o ha det gott!Lotta

    SvaraRadera
  4. Hoppsan. Jag hade visst inte koll på läget. Lilla My va de ja:) Funderar på en själv. Kram kram

    SvaraRadera
  5. Koll på läget?Jag missar mycket ska du veta:)Det mesta ,ofta!Kram sötnos:)Fin tatuering!Lotta

    SvaraRadera