tisdag, februari 16

Det är skönt att va bitter!

Måste hitta några bra bilder sen, men just nu hinns det inte. Gröten står på spisen och jag stinker, måste duscha omgående. Fast först med anknytning till dagens titel...

här följer lite fina ordspråk, statements och meningar:)som kan pigga upp i en helt jävla vanlig vardag.

Your ugliness make me look smashing!

Unsuccessfull people make me feel flawless!

Tumvantar värmer bra och dessutom kan man peka finger precis när som helst och åt vem man vill.

Om du inte gör som jag säger så kan vi inte samarbeta. (från en gammal arbetskollega)

Sent skall syndaren vakna, men då utvilad och vacker!

Känner redan att dagens titel kräver sin förklaring.Visst är det skönt att få blomma ut i bitterheten ibland, men så klart bara på skoj då:)Fler tips mottages gärna.Jag samlar på dom för framtida bruk på ett eller annat sätt.

3 kommentarer:

  1. jag har ett tips: får jag komma över.. NU? äh jag tar en promenad och knackar på, får la se om du öppnar. antar att det inte var idag som du skulle till london hahaha (men faan va härligt!!! )

    SvaraRadera
  2. Hoppas inte jag va kollegan som tvingade dig att göra som jag sa?! ha,ha,ha

    Din blogg e sååå härlig!!
    kramar/lilla jennie

    SvaraRadera
  3. HA ha ha, närå det var inte du:) (inte sagt åt mig men åt vederbörandes man)

    SvaraRadera