söndag, februari 10

GAMLA SMYCKEN OCH F/ACT MOVEMENT


Det gick tydligen en dokumentär om Hans Arnold på tv nyligen.
Det grämer mig att jag missade den. Försökt hitta den men ICKE!!!
Älskar det här skivomslaget som han illustrerat.
Idag när jag städade så hittade jag en burk med mina 
mer sällan använda smycken...ringar, örhängen och broscher.
Kolla in den gröna katten! Visst kunde det varit Hans som designat den.


asså, va!!! helt fantastiska linjer om du frågar mig.


några sköna örhängen hittade jag också...sånna man gärna bara bär ett utav.
 

gojor
 

detta är också en favvo-brosch. Den pippin har jag fått av syrran. Tror hon hittat den på loppis.
Så lätt att pimpa sina gamla tröjor med en eller flera broscher. Snyggt och kul!
detta får mig att vilja tipsa dig om F-ACT MOVEMENT! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar