måndag, december 17

VAD ÄR DU FÖR EN FIGUR?


Hej!
Vad är du för en figur?
Det skulle kunna vara temat på en kul workshop tänker jag.
För både vuxna och barn.

När jag målar och bygger kollage brukar det alltid bli en massa spill, men slänga, NÄÄÄ!
det skulle jag aldrig göra. Vem vet vad det kan bli för fint av det.


NU skall jag snart ta mitt pick och pack och papperspill och plock osv,
å dra till en splajans ny lokal där jag hoppas på att allt mitt kollijox skall få plats.
Fram tills exakt nu, så har jag haft min verksamhet i källaren. Fast det är väldigt lätt hänt att den sprider sig och pyser ut lite här och där. Allt som oftast blir köket den perfekta platsen för arbete till mina familjemedlemmars förtret. 


But Im pine with it.
Skulle du ha lust att gå en workshop hos oss på CLART studio?
Vi sätter upp två datum i mars till att börja med. Den 2 och den 9:onde mellan 15-18:30.

Ha det fint, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar