måndag, november 4

KOLLIJOX KOLLEKTIONS-PROJEKT


Hej hallå där!
Så här kan det se ut när jag grejar i studion på Clart.
Jag är som allra lyckligast då, när jag får teckna, måla, fota och forma. Det börjar närma sig år 2 med det här projektet... 



att studera, numrera och katalogisera mina figuriner.

 

det går sådär med själva katalogen, men den kommer och jag har inte bråttom. This is a never ending story, I think.

 

Tämk ändå, att jag har den här ytan att jobba på.
Måste utnyttja väggarna mer ser jag, få upp lite grejer osv, kanske ett skåp till skulle vara på sin plats.

Pippin, no 003 



Den lilla talgoxen är en gåva från min goa vän Ullis.
Jag tänker jämt på henne när jag ser den, och det är ofta.
Små obetydliga prylar för vissa kan för andra vara väldigt betydelsefulla för andra. Jag omfamnar "skiten" för jag älskar den
och den ger innehåll och mening i mitt liv. Tack Ullis!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar