måndag, mars 25

JAG ÄR EN POSER


Jag är en poser säger han, min son.
En sån som bara "stilar" utan att utöva...i detta fallet skejta.
Jag kallar det hangaround.

Jaja, jag köpte mig en secondhand Dickiesoverall när jag var i Japan
för två år sedan och den var och är väldigt välanvänd.
Kan ju inte hjälpa att jag är så "före" hahaha.
Nu har jag pimpat min kollijoxpärm med stickers samt gjort denna veckans läxa i kursen jag går. Kreativ struktur heter den och det är ingen mindre än Jenny Brandt Grönberg som håller i den.
NU jäklar skall jag få ordning på grejerna tänker jag.

 

Ser fram emot kursdag 2 
Då skall jag få träffa alla andra sköna deltagare.
Det är så himla kul att dela och få ta del av andras "problem" och lösningar.

En av mina uppgifter denna veckan var att sammanställa ett cv.
Jag hatar verkligen sånt, men nu så...här är det...

Check!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar