onsdag, november 7

WORKSHOP


Hej! 
Kliar det i pysselfingrarna?

Om en vecka ( den 14 nov) är det dags för workshop hos Blomsterbaren 
som ligger på Brukstorget i Varberg.
Det finns bara några få platser kvar så skynda att boka!


Har du liksom jag en tendens till att alltid "panika" strax innan du skall gå på kalas, middag eller fest... Hjälp! jag har inget kort!!!
så precis som bildtexten säger, kommer vi att måla lite med tusch 
för att skapa våra egna kort till present och bukett.
Enkel och snyggt!


Jag kommer visa dig 500 olika sätt att vika stjärnor på...
nääe nu ljög jag igen, men tre olika sätt iaf.
Stjärnorna kan du duka bordet med, hänga i fönster, gran och ris,
men du kan också använda dem som etiketter på paket eller name-tags till bordsplacering t. ex.

Workshopen kostar 550kr
allt material ingår och inga förkunskaper krävs.
Vi håller på mellan 18-21 i Blomsterbarens lokal.
Jag tror även att de kommer ha 15% rabatt på allt i butiken under kvällen.

Din deltagandeanmälan gör till blomsterbarenvarberg@gmail.com

Hoppas vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar