onsdag, mars 1

JA MEN HEJSAN!


Ja men hejsan, det var ju ett tag sedan. Tiden går så himla fort för jämnan nu för tiden och hade detta varit den 1 April så kanske jag kommit undan med att inlägget "säkert är ett skämt", men nej, riktigt så fort går det inte och det är bara den 1 mars idag fast jag hinner ju knappt leka. Speciellt inte den där inredningsleken. Ibland tröttnar jag och liksom kroknar och ooooorkar bara inte. 
Blir nästintill anti. Tänker att det finns mängder av folk som känner som jag, så då passar jag på att bjussa på det här. Bara att tugga i sig... och kanske till och med kunna klappa sig lite på axeln och säga PEWH! sådär rörigt har vi det inte iaf.

Just nu ser det mest ut på detta vis...

Ett par trehundra fjärrkontroller (nej, jag samlar inte på dem), ett litet nagellack och ljustaken från i julas, OMG! Sticklingar som stått alldeles för länge i väntan på näringsrik jord. En elefant (stearinljus från Indiska, kunde inte låta bli), en flyttfågel (ja, jag samlar på dem, men ibland får det liksom bara plats för en). Ja och så har vi ju den där härliga härvan men inredningssmickrande sladdar och ett kluster av apparater, joorå ehehhehe.  OBS! jag vet att detta är ett I-landsproblem men för den delen inget att förringa. En del mår så dåligt av perfektionspressen att det leder till stress och sjukdom.

ok, säger vi så, städa inte ihjäl er.
ses!



2 kommentarer:

  1. vi behöver mer sånt här, det är viktigt.
    för du har så fina saker på ditt bord, sånt som en blir glad av...
    och jag tänker att jag fullkomligt hatar sladdjävlar som finns överallt, men tänker inte ens på dina. det enda jag ser är palettbladen och elefanten, färg och liv.
    så fortsätt för fan, ös på ba!
    Kram från den där fröken blund

    SvaraRadera