onsdag, januari 11

ÖNSKELISTA



Jo jag fyller ju år ganska snart och då är det ju i sin ordning att man 
har en önskelista klar, och Näääje! det blir man aldrig för gammal för. 


Älskar kläder med mat på.
Du bär vad du äter heter det ju :) 

Ett annat fint ordspråk som min knasiga vän Malin myntat, lyder som följer,
Den man älskar matar man.

 

Snygg...kanske blir jag lite snyggare i den här då.
 


Den här gossen på en något större bild...fixar jag lätt själv.
Vill absolut inte förespråka rökning, men kan ju med fördel
skrämma barnen med...röker du kommer du så sakteliga förvandlas till tupp,
och det måste väl vara lagom otäckt ?
 
 

Till sist en powerbank. tror faktiskt inte att jag kan leva
utan en sån här liten glad skithög.

TACK på för hand. Köp allt! (som någon sa :)


2 kommentarer:

  1. den man älskar matar man och röker du förvandlas du till en tupp.
    två väldans bra ordspråk som jag stoppar ner i sparburken. Tackokram, eller tacokram om du vill och är hungrig.

    SvaraRadera