söndag, december 4

4:e DECEMBER


Hoppsan! klockan börjar redan närma sig sent och 2:a advent höll på att bli helt negligerat
i det här hemmet.Usch och fy och inte nån vidare värst bra julfyllning i adventsstaken heller.
Det får jag allt se till att fixa i morgon.
 

Jag har letat länge (läs; sist jag var i affärn) efter ett sånt där ljus med tryckt datum på, men inte hittat.
Kanske inte så värst konstigt när jag tänker efter eftersom jag alltid är ute i sååååå goood tid, hmrf.
Fick göra ett själv helt enkelt...vattenfast penna och någorlunda koll på datum är det enda som behövs, ja och så ett ljus då, men sen KLART! lättaste diy:t på länge tror jag.

 Älsk på den röda kuljulstaken också, ett fynd på loppis för 50kr .   

God andra advent och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar