torsdag, december 15

14 DECEMBER

Den här frukosten är mest på lek för att skapa fin bild. Jag brukar inte äta flingsalt, blåbär och banan. Knäckebröd däremot! (mjöl)

När jag gläntade på luckan nr 14 stod det kort och gott, 

MJÖL

Det var iallafall vad jag fick till frukost middag och kväll.
Så nöjd och glad över att ha nått målet 6-8 skivor bröd om dagen, för det var väl rekommendationen?
och sådan skall man ju vara riktigt noga med att följa, ehe eller?

Måste ta tag i det där med kosten, fast jag tycker det är så djuriskt tråkigt och svårt.
Oftast har jag redan blivit för hungrig för jag saknar rutiner för födan som skall intas.
 
Där har ni mig. Min hjärna kom inte ens på att kika efter ägg (krävs ju tillagning=jobbigt)


Så här brukar det ganska ofta se ut. En klassisk frulle med en 5-6 koppar kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar