torsdag, juni 2

a BOOK a HUG a BUSHEL & a PECK


Vi drog till Malmö och kikade in på Förlagshuset där vår bok stod i kö för att bindas ihop.



Framsidan av boken skulle präglas och vi fick vara med och se hur det går till.


NU är boken färdig och Marina också, eller ja, bäbisen.
(Tänk om den kommer i morgon när vi skall ha releaseparty?! )

Innan vi lämnade Malmö gjorde vi ett besök hos Mirijam 
i världens bästa tattoo laser removal studio, A Bushel & a Peck...



Kolla va SNYGG hon är och så snyggt hon har det. A perfect match!



Om det inte hade varit så uppenbart....skulle jag kanske knyckt panter och tigerparet.

Å kolla där, där hänger mina Banditer bland grymma alster från andra kvinns!
Jo, för så är det. Bara ladys art här.


Jag fick med mig supersnygga klistermärken hem från Mirijams grymma ställe och igår hämtade jag vykorten vi tryckt upp till lanseringen av boken. Jo, å så svängde vi in om Höganäs. Där köpte jag en mjölk- och gräddsnipa i snyggaste svarta saltglasyren och så stannade vi till hos Nikki så att jag fick ge na en redig kram. Bra dag alltså och sammanfattningsvis, a Book a Hug a Buschel & a Peck!