onsdag, mars 23

BÖRJA PÅSKEN PÅ STRÖMMA


 Det luktar vår (läs: eld/lunt) när jag kommer till Strömma.
Den sista vårstädningen är i full gång inför öppnandet på fredag.


Butiken håller på att fyllas till bredden av sköna måste och totalt onödiga ting,
precis så som det skall vara.


I butiksentrén hänger denna lampa.
jag tror jag blev kär första gången jag såg den.


 Det finns fina trädgårdsredskap....som jag tror jag MÅSTE ha.


I själva affären (jag kallar den delen av butiken så), ja alltså där man kan köpa ätbart,
ser det helt fantastiskt ut, me jag bjyssar såklart bara på ett utsnitt...
vill ju inte spojla för er som tänkt åka dit och se med egna ögon...för det ska ni väl!?


I butikens kök återfinner man en massa härliga prylar med sommarkänsla och romantisk kitch.


I vardagsrummet finns det surfigt härliga grejer, kuddar, mattor, täcken osv.


 och idag även ett barn, fast hon var tydligen inte till salu, TYPISKT!


 Jag åkte mest dit för att skriva/måla caféskylt, 
men fick oväntat hjälp av hund.


 Hon är, jag menar hon heter Tiny.


Jag hade planer på att knycka henne. Tänker att Zeke hade blivit JÄTTEGLAD,
 men jag tror inte att hennes matte skulle uppskatta det. Söt e na iaf.

På Fredag Öppnar det. Börja påsken här vet ja!