onsdag, februari 3

PRETTY IN PINK


Jag sa hejdå till familjen som satte sig i bilen  för att åka på äventyr.
Bara Zeke och jag hemma. Då måste man ju passa på...
nää, jag menar inte festa och fira som man lätt skulle kunna få för sig
om man kikar lite närmre på innehållet i bilden.

Filmen om Iris passade jag på att se. Vilken kvinna, vilken människa. Inspiration hej!

 eller jo lite...jag passade på att ta hem netflix och kollade på film tills klockan blev
hur mycket som helst.




men jag kollade inte enbart på filmkompis, SKOJAR DU! varför göra en sak
i taget när man kan försöka göra så många som möjligt.
Närå, ingen rast och ingen ro, om man skulle hinna med en bråkdel av planerna jag
hann bygga upp för mig själv när jag hörde hur bilen backade ur uppfarten och for iväg.

Jag målade köksväggen och tittade på filmerna medan färgen torkade,
 färgen jag köpte när jag tidigare under dagen besökte min svägerska på hennes nya jobb.
Det var så hon presenterade mig i butiken också, som svägerska,
ja ba hehehe, svägerska, heheh.

-jamen vad ska jag säga DÅ!??? hej det här är min brorsas flickvän sen krita, ja hon e även
 mor till mina brorsbarn, och ja dom bor ihop också osv, men gifta NÄÄÄdå.



 Fast nu fokar vi lite på min bedrift som hantverkare här och inte huruvida jag är gift eller ej.
KOLLA!
Jag är sjukt nöjd. Köket är numer PRETTY IN PINK.
fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar