fredag, november 6

EN DRÖMSTART....SNART


En drömstart. Vem vill inte ha en sån? Jag börjar på min nu, har jag just bestämt.


Penslarna har fått längta alldeles för länge, och jag och mina händer med för den delen.


Vi håller på att fixa till det där nere i studion, Fredrik och jag. Lite ljus som skall kopplas in
och en och annan hög som skall gås igenom (här är smile-gubben med ett sammanbitet leende).


I skåpet står alla grejer och väntar på min uppmärksamhet..ja, jag skall leka med er snart, lovar!



Favoritbilder från konstnären, Ragnar Persson, sitter uppe på väggen redan. Jag blir så överjordiskt inspirerad av hans linjer och fantasi. Det kliar från fingertopparna ända in i benmärgen.


men jag är inte där än...så Twiggy får hålla ett vakande öga på grejerna så länge.

Skall vi säga så Twiggy? OK, ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar