torsdag, november 12

11 11 GRANDPASTORE OCH HUSLIGHETER










Jag var på kuligheter i går, ja eller rättare sagt, husligheter aka Maria Soxbo,
hade tillsammans med Grandpastore i Göteborg anordnat en bloggaw.
Vi fick lyssna på min vän Emma när hon berättade om sitt arbete som mönsterformgivare
och hur hon jobbar som egen företagare. Heja dig Emma! du e grym.
Hon har tagit fram den senaste kollektionen för Borås ECO-tapeter, Simplicity.
Redan en svensk klassiker har jag hört. 

Jonas, självaste grandpa him self, berättade rörande om deras lansering av nya
inredningsmärket Low Key-@lowkeygoods på insta, och jag förstår honom. När man brinner för något som ligger en 
varmt om hjärtat är det klart att känslorna blir stora...konstigt annars tycker jag.

I alla fall, det där I-padcaset var det fler än jag som ville lägga vantarna på.
Ett sådant skinn som bara blir finare och finare med åren,
och ju mer man använder det. Nu snackar vi hållbart...
om man behöver ett överhuvudtaget alltså...då får det bli det här.

Maten från Jinx Food Truck fick mig att tänka på Kina, nästan längta lite,
det trodde jag nästan inte var möjligt.

Jag kärade ner mig ordentligt i pingpong almanackan samt porslinet från by Mutti!!!

Båda plitades ned på Önskelistan.

Tack! 
@husligheter
@grandpastore


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar