fredag, augusti 14

PGA...


Hej hej, VÄLKOMMEN IN!
Tänkte att det var dags för en round tour, längesedan nu.
Då börjar vi,
Lampskärm på torso, PGA, nytt fynd som inte fått rätt plats ännu.
 

I vardagsrummet saknas det vägg, eller kamin.
Vilket vet vi inte än, PGA, tiden räcker inte till,
men framförallt orken och pengarna...SLUT!
 

Fina fårskinnet hänger på stolen,
PGA, valp i huset som biter på allt ALLT!
 

Bio, PGA, mamma och Viggo ida bårta.
 

Bra ordning, PGA, föräldrarna har hjälpt till att städa
10-årings rum, PGA, curling.
 

Jättemycket ovikt tvätt, PGA, orkar inte alt,
sparar för att vara rädd att inte ha tillräckligt att göra, alt PGA,
inga curlade barn hjälper till.
 

Gammal trasig resväska i sovrummet.
Va!? tänker du, skall hon ut och resa, näää,
PGA, klädförvaring, PGA, för inte plats med allt i garderoben.
 

I ett ofärdigt hörn står mängder av underbara bilder som inte syns,
PGA, vet inte vart jag skall hänga dom,
men snart åker dom upp på tomma väggen ovanför.
 

Ville egentligen bara visa mysig bild på liten Jennie, men två av mina gamla tår kom med i bild,
PGA, orkar inte retuschera. I ananasen ligger vallmokapslar, PGA,
sparar på allt och lite till.


Son och Valp, PGA, älskar ihjäl mig.
 

men va fan flaggar du för undrar du,
ja ba, PGA, sonen har fyllt år (för en månad sedan och vi firar tydligen fortfarande)
 

ingen matta, PGA, hund biter på allt samt kan råka kissa. USCH!
 

något turkos vägg, PGA, inte färdig. Bild på Martin, PGA,
finns inte i livet mer, saknar ihjäl mig, fast nu tänker jag att jag borde ha
bilder på alla syskon i livet också. Älskar dom alla lika mycket!
 

Birdview PGA, det skall man bara ta!

Ha, det var det, ses vi snart då,
PGA, gillar att bjyssa på allt mellan himmel och jord, även mitt stök, 
PGA, tänker att det är befriande att se.

8 kommentarer:

  1. Kul att se.....och speciellt figuren som hänger på stolen...he he he!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, Tack! Ja, Flexfrasse hänger med😊

      Radera
  2. Jättekul inlägg. Och ja, väldigt befriande 😀

    SvaraRadera
  3. Jättekul inlägg. Och ja, väldigt befriande 😀

    SvaraRadera
  4. Jättekul inlägg. Och ja, väldigt befriande 😀

    SvaraRadera
  5. Skrattar för mig själv PGA underbart inlägg! Kanske inspireras av dig och gör ett stökinlägg jag med (gudarna ska veta att jag sitter på resurser för ett sådant).

    SvaraRadera