tisdag, juli 21

NARCISSISM och ROCKSTJÄRNEDRÖMMAR


Det började som en helt jävla vanlig dag...


sen spårade det ur oderntligt


så jäkla kul jag har haft



Jag vet inte om det är ok att göra så här, men jag glömde allt för en stund,
speciellt jante, och det var så himla befriande.
Egentligen är det inte mitt fel alls(alltid någon annans).
Jag var på konsert igår, så jäkla grymt! och där stod dom,
Sara Wilson och Woodlands, Titiyo och Nina Persson.
Jag liksom bara dog och tänkte att jag ville var som dom,
Rockstjärnor! stå på scen och bara äga.
Japp, så nu har jag lekt hela dagen och är så full av mig själv att jag nästan mår illa.


Narcissism är en individs självupptagenhet, självförhärligande och överdrivna tro på den egna förmågan. Termen kommer från namnet på den grekiska mytologiska figuren Narcissus, en vacker yngling som blev förälskad i sin spegelbild när han såg den för första gången i en källa.

8 kommentarer:

  1. Amen, fy satan vad härliga bilder!

    SvaraRadera
  2. du är så snygg!! selfies är fan bra för hälsan. mer selfies åt folket! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! jag mådde lite illa till slut, men man behöver ju inte alla självisar i livet på samma dag...lite typiskt mig, allt på samma gång kör på bara som det inte fanns någon morgondag, men det var kul det var det.

      Radera
  3. Ja men alltså du ser ju ut som värsta rockstjärnebruden!

    (Hälsar fru fräken, f.d. fru hansson. http://ffraken.blogspot.se)

    SvaraRadera
  4. Börja sjunga i växthuset eller scenen du har lite längre ner - jag kommer :)

    SvaraRadera