söndag, oktober 26

BANDIT CAT GIRL


Det här är Bandit cat girl! Hon hänger som en favorit hos min Syrra,
och inte bara det. Det är tydligen jag som varit inspirationen för henne att
bli designer, Va! man tar ju nästan till lipen som storsyrra och blir både,
rörd, stolt och smickrad. 
Vill du läsa om det så köper du nya nr av Family living
om du inte redan prenumererar förstås.
Vilken tur förresten, att hon blev det, Designer alltså, för hon är så himla bra på det.
 Du kan hitta hennes fina, roliga och fyndiga formgivning på Lagerhaus.

Vill samtidigt passa på att säga att jag är så himla glad att ni är så många
som gillar mina Banditer! och om du är en av dom som lagt en beställning i
min webshop nu, så får jag be om ursäkt för väntetiden.
Jag levererar så fort jag är hemma igen. (31 okt)

Stor tacksamhet är vad jag känner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar