lördag, oktober 8

Bandit girl Lazy Days


akryl on board 60 x 80 cm


Lata dagar i det gröna.

9 kommentarer:

  1. Den är så himla fin så jag nästan börjar gråta! Igen, känns det som.
    Åh, vad jag vill ha den med. Och lilla fröken tråkig och poker face och och och...

    SvaraRadera
  2. Underbara härligt avslappnade Bandit girl (som ändå håller stilen) och Rabbit boy (som verkligen går in för "Lazy"). Tror jag tar med mig en flaska bubbel å hänger med dem ett tag...
    /karin f

    SvaraRadera
  3. Eva, vilken fin komplimang! inte ska du väl gåta :)

    Karin f; jag tycker du skall slösa med bubbel nu! och är det inte P numera ? :)

    SvaraRadera
  4. Jennie, denna vill jag ha, måste jag ha, det står Cissi på den gör det inte?
    Behöver man vänta på en utställning tro.....?

    Kramar Cissi

    SvaraRadera
  5. Va roligt att du gillar den. Du behöver inte vänta på någon utställning, men jag kanske kan låna den till en?! Har du varit inne på galleriet och kollat? Klart att den är din... Måste bara fixa med en ram. Å hur är det på nya jobbet? snackat some English yet?

    SvaraRadera
  6. Amazing hurra vad ap-fint! JAg känner att den känns street-artig, graffiti- feeling du vet. himla fint med kjolen, och att kaninen är "utslagen".

    SvaraRadera